Kodeks Postępowania Herbalife
Kodeks Postępowania Herbalife pełni rolę podstawowego środka przekazu, za pomocą którego nasza organizacja komunikuje swoje zaangażowanie w etyczne i zgodne z prawem postępowanie naszych pracowników i interesariuszy. Kodeks przedstawia aktualny i kompleksowy zarys oczekiwań firmy w zakresie etycznego postępowania i służy nam jako przewodnik w dążeniu do celu, jakim jest uczynienie świata zdrowszym i szczęśliwszym.
Każdego roku pracownicy Herbalife przechodzą szkolenia ze znajomości Kodeksu. Ostatnia aktualizacja Kodeksu miała miejsce 16 grudnia 2022 r.
Infolinia ds. etyki i zgodności
Jesteśmy tutaj i słuchamy! Niezależnie od tego, czy jesteś pracownikiem Herbalife, kontrahentem, Dystrybutorem, klientem, dostawcą czy członkiem ogólnej społeczności, zachęcamy do zgłaszania obaw dotyczących niewłaściwego postępowania, podejrzenia naruszenia prawa lub możliwego naruszenia Kodeksu Postępowania Herbalife, jak również innych polityk i procedur firmy.
Jeśli jesteś pracownikiem Herbalife, najpierw rozważ rozmowę ze swoim przełożonym, menedżerem, działem etyki i zgodności, działem prawnym lub przedstawicielem HR. Jeśli nie czujesz się komfortowo, zgłaszając problem wewnętrznie, zdecydowanie zachęcamy do skorzystania z poniższych opcji. Jeśli zobaczysz lub usłyszysz coś, co nie jest zgodne z naszymi wartościami, możesz skorzystać z różnych metod zgłaszania obaw przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, bez obawy o działania odwetowe. Zadzwoń pod numer 800 111 3819 lub wejdź na IntegrityLine.Herbalife.com albo wyślij e-mail do biura ds. etyki i zgodności na adres EthicsandCompliance@herbalife.com. Nasza infolinia jest obsługiwana przez niezależną stronę trzecią. W przypadkach dozwolonych przez prawo skargi można składać anonimowo.
Herbalife nie toleruje działań odwetowych ani jakiegokolwiek niewłaściwego traktowania osób, które zgłaszają obawy dotyczące potencjalnego naruszenia prawa, zasad lub polityki.