Produkty
FLaytout Menu

Często zadawane pytania

Masz pytania? Mamy odpowiedzi! Oto Twoje kompleksowe źródło informacji na najczęściej zadawane pytania na temat Herbalife.

Nasz firma
Leaf background

​​Czy produkty Herbalife mogą mi szkodzić?​

Nie, Herbalife nie szkodzi. Miliony ludzi na całym świecie stosują nasze produkty. W 2020 roku w skali globalnej spożywano codziennie 5,3 miliona porcji koktajli Formuła 1 Herbalife. Nasze produkty zawierają składniki pochodzące z naturalnych źródeł, między innymi soi, grochu, siemienia lnianego, owsa i aloesu. Są bogate w różne mikroskładniki odżywcze, na przykład magnez oraz witaminy D, C i E.

Tworzymy nasze produkty, takie jak Koktajl odżywczy Formuła 1, by zapewnić Twojemu organizmowi odpowiednią równowagę niezbędnych składników odżywczych. Nasze produkty działają najlepiej w połączeniu ze zbilansowaną i urozmaiconą dietą, w ramach zdrowego, aktywnego stylu życia. Składniki, których używamy, są pozyskiwane z naturalnych źródeł i odpowiednio łączone, by realizować naszą filozofię odżywiania. Jeśli nie masz pewności, od czego zacząć, nasi Niezależni Dystrybutorzy pomogą Ci wybrać produkty odpowiednie do Twoich potrzeb.

Na ponad 90 rynkach, na których działamy, przestrzegamy najbardziej wymagających standardów jakości w branży odżywiania. Nasze systemy kontroli jakości są monitorowane, byśmy mieli pewność, że przestrzegamy wszystkich przepisów i regulacji rządowych. Zaangażowanie Herbalife w bezpieczeństwo konsumentów zaczyna się od tworzenia produktów i jest ściśle realizowane przez cały cykl życia produktu.

Nasz zespół ekspertów przestrzega najwyższych standardów w zakresie wiedzy naukowej i bezpieczeństwa produktów. Wszystkie procesy są nadzorowane zgodnie z globalnymi wytycznymi dotyczącymi wiedzy naukowej i bezpieczeństwa produktów (GPSS, strona w języku angielskim) służącymi ocenie bezpieczeństwa produktów do odżywiania Herbalife (HLF).

Ten obszerny dokument przedstawia proces oceny bezpieczeństwa wszystkich składników Herbalife. Jest on stale rewidowany i aktualizowany zgodnie z wiedzą naukową i przepisami dotyczącymi oceny bezpieczeństwa żywności i suplementów diety, między innymi:

  • Wytycznymi Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) dotyczącymi przedkładania do oceny dodatków do żywności.

  • Opinią ESCO dotyczącą wytycznych EFSA w zakresie oceny bezpieczeństwa środków i preparatów roślinnych przeznaczonych do stosowania jako suplementy diety, na podstawie analiz rzeczywistych przypadków.  

  • Wytycznymi EFSA dotyczącymi oceny bezpieczeństwa środków i preparatów roślinnych przeznaczonych do stosowania jako składniki suplementów diety, oraz

  • Projektem wytycznych EFSA dotyczących przygotowania i prezentacji wniosku o dopuszczenie nowej żywności.

  • Wiążącą decyzją amerykańskiej agencji FDA dotyczącą substancji powszechnie uznawanych za bezpieczne.

Herbalife zainwestowało ponad 300 milionów USD w programy produkcji i jakości, by mieć pewność, że oferujemy naszym konsumentom na całym świecie najlepsze produkty. Nasze systemy kontroli jakości nie mają sobie równych w branży.

Nieustannie testujemy nasze produkty od etapu składników do produktów końcowych. Poddajemy je żmudnemu protokołowi, by upewnić się, że spełniają standardy jakości.

Jak Herbalife testuje swoje produkty?

Herbalife testuje wszystkie produkty zarówno wewnętrznie, jak również za pośrednictwem zewnętrznych organizacji certyfikujących, by zweryfikować zgodność z wytycznymi regulacyjnymi. Testujemy, testujemy ponownie i jeszcze raz.

Mamy centra badawczo-rozwojowe (R&D) w każdym z naszych głównych regionów: Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Europie, Chinach, Azji Pacyficznej oraz Indiach. Współpracujemy z naszymi kolegami z różnych stron świata i zespołem naukowców, by zarządzać priorytetami nowych produktów.

„Jako szef światowego działu badawczo-rozwojowego mam ciekawą pracę pełną wyzwań: mój zespół i ja pracujemy nad zapewnieniem ciągłości i rozwoju firmy poprzez badania naukowe oraz rozwój i udoskonalanie naszych produktów wysokiej jakości” - mówi Michael Yatcilla, Starszy Wiceprezydent ds. Badań i Rozwoju.

  • Wszystkie nasze laboratoria kontroli jakości działają zgodnie z Dobrymi Praktykami Laboratoryjnymi (GLP) i protokołem ISO 17025.

  • Nasze zakłady mają certyfikat Dobrych Praktyk Produkcyjnych NSF International oraz Dobrych Praktyk Produkcyjnych dla zakładów wytwarzających produkty dla sportowców.

  • Każdy z naszych nowoczesnych zakładów produkcyjnych ma laboratoria działające zgodnie z aktualnymi Dobrymi Praktykami Produkcyjnymi (GMP).

Jak Herbalife wypełnia swoje zobowiązania odnośnie jakości wobec konsumentów?

Herbalife propaguje otwarty dialog między klientami a dostawcami usług zdrowotnych. Jest to kluczowy element zapewnienia konsumentom bezpieczeństwa. Globalny zespół ds. bezpieczeństwa konsumentów pomaga ułatwić te rozmowy, umożliwiając kontakt z naszym personelem ds. zdrowia i bezpieczeństwa w celu skonsultowania się z dowolnym świadczeniodawcą opieki zdrowotnej.

„Nasz wiodący w branży program bezpieczeństwa obejmuje zaawansowaną technologię i wszechstronne analityczne metody nadzoru, które pomagają nam przekształcać opinie konsumentów w wiedzę. Dzięki temu konsumenci mogą czuć się pewnie, wiedząc, że nasze działania polegają na umożliwieniu im świadomego korzystania z produktów oraz tworzeniu narzędzi i materiałów edukacyjnych dotyczących bezpieczeństwa odżywiania i solidnych protokołów ograniczania ryzyka, a także utrzymywaniu dobrego zarządzania produktem poprzez przestrzeganie wszystkich przepisów regulujących bezpieczeństwo konsumentów na całym świecie” - mówi Kristy Appelhans, MSRA, NMD, Wiceprezydent Działu ds. Bezpieczeństwa Konsumentów.

Globalny Zespół ds. Bezpieczeństwa Konsumentów Herbalife chętnie odpowiada na wszelkie pytania ze strony świadczeniodawców opieki zdrowotnej dotyczące produktów, na przykład: czy dane produkty są odpowiednie dla klientów z określonymi ograniczeniami dietetycznymi lub innymi szczególnymi kwestiami zdrowotnymi. W razie dodatkowych pytań można kontaktować się bezpośrednio z firmą pod adresem  gcs@herbalife.com.